Fil&flingor på en Fredag?!

Tjaaa!
Kom hem från gymmet för en stund sedan. Har självklart varit där med Klara! Vi körde stenhårt som alltid! 
Just nu sitter jag och äter mackor och fil&flingor, jag vet på en fredag! Men så kan det bli ibland (ska få riktig mat senare, ta det lungt jag kommer inte att svälta). Men jag fick ett litet mentalt breakdown när jag märkte att det inte var någon hemma när jag kom hem, jag hade för väntat mig en fet middag som bara stod och väntade på mig. Men nehe, när jag sedan ringde min föräldrar och undrade var i hela friden de hade tagit vägen, så hade hurtigbullarna gått ut och gått! Det är ju väldigt trevligt egentligen men i det läget kändes det som att jag skulle svälta ihjäl och bli lämnad ensam kvar föralltid. Jag tänkte för mig själv: Här har jag varit och tränat, tränat! Och min träning är inte bara för mig utan jag tränar för att bli snygg och fit vilket kommer göra att jag kommer få ett grymt jobb, gifta mig med en stadig, snygg och rik man och dränkas i en fet plånbok! Detta kommer att göra att jag kan ta hand om min kära älskade föräldrar när de blir lite äldre och lite senilare... Och här blir jag lämnad ensam på en fredagkväll, och får äta fil och flingor! Är det här tacken?! 

Jag kan summera hela händelsen med att när jag behöver mat så blir jag lite ur balans om vi säger så. Tips till alla som vill umgås med mig en längre tid, se till att jag alltid är mätt och belåten så kommer det bli en mycket trevligare vistelse för oss båda!

Men nu är i alla fall mi padres hemma igen och står och lagar mat, underbar Italienskmat och jag är människa igen! Älskar er kära mamma och pappa! (även när jag är hungrig)

I    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0