En skönt trött tjej.

Hallå! 

Tisdag idag har varit en lugn dag, vilket de flesta dagarna är nu för tiden. Fick dock reda på att mitt spanska prov inte gick så bra men det visste jag redan, jag är lite besviken endå vet att jag kan bättre. Men vad gör det om tio år? Nada! Bara att gå vidare med mer erfarenhet och fortsätt kämpa och göra mitt bästa! Det löser sig! Nu sitter jag och lyssnar på riktigt avslappnade musik och bara tar det lugn, ingen ansträning så lång ögat kan nå. (förutom så fort jag ska resa mig, har grym täningsvärk!! Ser ut som att jag har genomlidit två höftoperationer och har kissat ner mig när jag tar mig fram, vackert!)

Jag är faktiskt ganska trött, men skönt trött. Glad men ändå typ helt uttömd på energi. Sitter och funderar i allmänhet. Relativt skönt.

Här har ni två rejält charmiga bilder som togs för ett tag sedan. 


I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0