intressant inlägg? Självklart!

Hellu! 

Jag kan bara säga förlåt, förlåt för att jag bara har skrivit tråkiga och deppiga "Jag pluggar"-inlägg. Skärpning Isa! Men det är faktiskt plugg mina dagar består av just nu, fast jag kan säga att det händer mycket kul i min vardag också, små ljusa stunder här och där med sköna kommentarer och humor. Asså humor i vardagen är underbar! Asså random-grejer som händer som är så fruktansvärt roliga i just det läget. Det kan underhålla en en heldag. Det är i alla fall onsdag idag, relativt snart fredag. Tänkte bara ta tio sekunder ur mitt liv och bara säga grattis till damerna i skid-VM som idag tog hem sprintstaffeten. 

Ska snart dra till sportlife och köra spinning, blir skönt att träna! 

See you
I

Bild från i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0