Plugg...

Geometri är inte min största passion, i alla fall inte i nu läget. Jag är fruktansvärt trött efter att ha suttit och pluggat matte enda sen jag kom hem. Så just nu har jag gett mig själv ett break, så jag passar på att bara sitta och inte göra något förutom att låta min hjärna vila och drömma mig bort samtidigt som jag lyssnar på musik som skulle bli grym filmmusik, kan verkligen se det framför mig när låten spelas upp och vad som händer i filmen. Det är mindre än 3 månader och 10 dagar kvar till vi går på sommarlov, sjuuukt! Inte mycket kvar av 9:an nu asså, men när man se att det är -0,6 grader ute så känns det som att sommaren är ganska lång ifrån endå. Nu måste jag gå tillbaka in i mattematikensvärld och fortsätta jobba när jag är klar ska jag belöna mig själv med TV!! 

Byee
I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0