Tagga klockan 12.00 imorgon!

Imorgon klcokan 12.00 är det damer 3-milen! Se till att inte missa detta nu, "ett litet steg för människan - ett stort glid för längdsligheten". Shit, kände att jag verkligen fick till det där.. -.-
Precis som Isa skrev var vi grymma på gymmet idag. Sedan jag kom hem har jag käkat och hjälpt till här hemma (Hugo har kalas/party). Nu ska de kolla på "Vampyrer suger", funderar på om jag ska göra dem sällskap. Har hört att denna film är något extremt bra, ett hav av känslor och verkligen en mening. Haha, nej nu ska jag jag inte vara sådan, utan jag ska gå in med öppet sinne.
Verkligen ett flöde av vackra bilder här på bloggen... Tummen upp för morgondagen!
Go Kalla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0