SOL!

Hejhej! 

Nu är snart denna söndagen över, idag har jag varit ute och gått med min underbara vän Klara, vi hade våra easytones, jag kände verkligen hur allt bara tränades och blev tightare för varje steg! Härligt, dessutom var det helt underbart väder idag!! VÅR! Det var sol och blå himmel och inte farligt kallt. Totaly Awsome! Sen kom jag hem gjorde lite skolarbeten kollade skidor (Synd att det inte räckte hela vägen för svenskarn) åkte senare vidare till ett 1-års kalas för min lilla kusin och gudson, mycket trevligt. Och nu sitter jag här och tar det lungt, njuter av ledigheten. Imorgon har jag dock sovmorgon så det är inte jättesynd om mig.  

Igår hade jag en go dag, spelade först match(som vi förlorade med 3-4) sen kom jag hem lagade mat till mig själv, caesar sallad med kykling. Kände mig grymt stark när jag gjorde det, kändes som at jag var redo för allt som skulle vänta mig i vuxen livet. Det blev dessutom riktigt gott! Senare samma kväll drog jag till Klara där vi checkade Melodifestivalen och typ två filmer. Mysigt var det och det bjöd på mycket. Både dipp, skratt och framtids planer...

Bjuder på 2 bilder ifårn min USA resa, dessa två är från Grand Canyon.
Coolt
Sheet, vågat! 

Jag vet att jag har sagt att jag ska lägga ut bilderna från Usa men ibland är jag en motivation handikappad person(lat) så jag har inte riktigt fåt det gjort... Men ska försöka får lite självdisciplin och se till att göra det! 

Over and out!
I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0