Sjuk!

Hej!

Jag ogillar att vara sjuk! Jag blev typ matförgiftad igår, det var antagligen någonting jag åt eller något annat blev i alla fall sjuk igår i skolan, fick grymma smärtor i magen och mådde skit. När jag sedan kom hem blev det bara sämre, vi behöver inte gå in på några detaljer. Så idag har jag legat hemma i soffan hela dagen helt utmattad med fet huvudvärk helt tömd på energi efter en relativt sömnlös natt. Men annars är det okej ska kolla lite mer tv och uppdatera facebook för typ trehundra sjuttielfte gången. Ska antagligen kolla Milan vs. Tottenham lite senare.
Ett riktigt muntert inlägg men det är faktiskt inte så farlig, jag lever!
Vi hörs 

I


Kommentarer
Postat av: Navid

Åh vad segt krya magusti! Men jag tycker att ni ska börja med frågestund :)

2011-03-10 @ 12:59:09
Postat av: Fabiandiana

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-10-07 @ 11:37:21
URL: http://fabiandiana.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0