En dag...

Dö huvudvärk, DÖ! 

Idag har tv:n varit min närmaste och bästa kompis vi har hängt tillsammans hela dagen och kommuniserat via tvserien Chuck, (helt grym by the way) Vi hade lite trubbel ett tag jag och tv:n asså då jag umgicks lite med Ipaden, men jag förstod tv:n och dens upprörda känslor så jag sa förlåt och visade min ledsamhet med att nörda lite mer Chuck... Vi åt lunch tillsammans också, knäckemackor riktigt mumsig! Vi var på ett ställe som kallas soffan, underbart skönt, rekomenderas! Jag har faktiskt träffat Herr fysik och fröken spanska idag också en lite stund imorses men de två kan bli lite tråkiga ibland, de ska hela tiden försöka berätta något nytt man inte förstår eller upprepa jättetråkiga saker som har blivit uttjatade för länge sedan... Imon får vi se vad som händer beror på dagsläget.

(Jag behöver träffa lite människor)

Hej då.
I

Kommentarer
Postat av: Miss X

Isa! Jag kunde bara inte bortse ifrån dina stavfel. Jag fann tre stycken; dens - är inget ord, utan dess, imorses - är talspråk ej skriftspråk samt ordet imon - tror att du syftar på imorgon, vilket är ett ord. Hoppas kommentaren varit givande

2011-03-11 @ 18:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0