Livs uppdatering...

Hellu! Idag har jag varit i skolan som den duktiga elev jag är, jag fick reda på att vi ska få fysik i Nationellaprovet i NO!! OH no... Fysik är jag sämst på och tycker att det är mest ointressant, Fysik det vi har jobbat minst med! Grattis Isa, Lycka till! 

Annars har det varit en vanlig dag, först med idrott där vi skulle stå på händer och hjula och sånt a.k.a redskapsgymnastik. Jag är riktigt jäkla usel på det faktiskt, men man kan ju inte vara bäst på allt! Och jag har aldrig riktigt varit intresserad av redskapsgymnastik,inte min grej. Min klass kom alltid på någon ursäkt till varför vi inte skulle ha de, så vi slapp, vi spelade fotboll istället. Så nu är det payback! Jag måste bli bättre och göra tydliga framsteg för att kunna behålla mitt betyg! Så nu blir det stå på händer, hjula, kullerbyttor och annat, ser fram emot detta. 

Igår var jag på Polhem igen. Asså en kul skola är det tror jag, är inne på att börja där! Det ända är att det känns som att jag måste vara motiverad, det är mycket plugg! Men man får mycket utav det också! Det verkar ändå vara en skola med sköna elever, bra inställning, (matkort!), bra läge, nära KLARA på donner! Aa en bra skola! MEn ska nog ändå ta mig till Hulebäck en gång till för att bara kolla upp det lite bättre... Sen kommer jag till nästa val, Samhäll eller ekonomi?! men det är nog inte lika avgörande dock känns det som. Det löser sig precis som allt annat, så som nationella prov, fotboll och annat i livet. 

Ikväll är det dags! (Döds)spinning... ska köra järnet, om jag orkar. Hoppas det är utan pulsband! Det är så stressande, jätte jobbigt! Alla håller koll på en, inte för att jag skulle fuska... Nej, men det är jobbigt. 

fetinglångt inlägg idag! Men nu har jag skrivit klart här. Ha det bra!

I





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0