8 Januari 2011

Tjaaaa! 

Nu sitter jag här hemma i köket och filosoferar, tänker på allt från A-Ö...  Senare ikväll blir det öppethus på Polhem, jag hoppas att allt faller på plats efter att jag har varit där, jag hoppas på en tecken som visar att det är rätt för mig! Hoppas att jag hör änglaljud när jag kommer in och att allt blir fin upplyst, jag hoppas på ett under! Men jag är ganska bestämd med att det är Polhem som blir skolan för mina gymnasieår... 

Idag har det varit en ganska soft men lång dag, imon väntas ännu mer skola med lärorikande lektioner och mycket mer ! Mums, det gillas! Imon är det även premier för spinningen med fotbollen, ska bli gött att får träna med laget igen, ser fram emot 60 minuter rumpvärk. Annars var det inte så mycket mer jag ville få sagt...

Så här kan man se ut när man sitter och bloggar och funderar över livet.
See you later! 

I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0