Mhm... träningsvärk.

Tjaaa! 

Idag har jag tränat stenhårt med laget i två timmar, var helt död i benen efter onsdagens och fredagens träning! Och all denna träning har gett resultatet att jag nu ser ut som en gravid person som har kissat ner sig när jag går, men det finns ju en charm i det också ;) Jag vågar inte ens tänka på imorgon, och jag som hade tänkt dra till gymmet... Menmen får se hur det blir med det, kanske bara stannar hemma och äter glass och filosoferar istället. Annars händer det inte så mycket, har haft en go dag. Hängt med Lisoo, med hemmagjord pizza, godis och annat.

I dagens inlägg vill jag även nämna att Svenska landslaget i handboll är kungliga! Vilka killar asså!! mhm...

Nee, nu är det dags att sätta punkt för detta inlägg.

See you soon!

I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0