En go träning och två födelsedagar

Heeej! 

Jag ska börja med att be om ursäkt för att jag inte gjorde ett inlägg igår, men hade mycket för mig. Först var det skola sen direkt till gymmet och träna. Sen gick jag hem efter att ha misssat bussen (vilket tog sin tid). Hem och duscha i alla fall. Sedan vidare till en kompis där vi firade två andra kompisar med en lite "överraskningsfest". Så det var en riktigt ball dag igår med massor av folk. Det enda dåliga var att Sverige förlorade mot Frankrike i semin... Men det är bara att gå vidare ;)  

Som ni alla vet så har min kära vän Klara farit ut på äventyr med sin judoklubb, och detta betyder att det är min uppgift att uppdatera bloggen. Jag ska göra mitt bästa. Jag tror att jag kommer att klara mig fint. 

Idag är det träning och plugg på schemat. 

See you later.

I
Ps. Är det inte konstigt att varje fredag på gymmet delar dom ut godis och varmchoklad? Konstigt men gott...
-Här kan du gå ner i vikt, varsågod ta godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0