Snyggt i backen!


Får ju köra på lite skidtema nu i sportlovstider!

Detta är typ en enkel men ändå mycket snygg och fräsch skidoutfit. Själv kör jag på vita braller med en poolblå jacka. Jag tycker det är snyggt att bryta med en färg, men gillar inte för mycket färg och mönster (förutom på trixare). Sedan kan inte jag något skidmode, men detta är i varje fall vad jag tycker är snyggt.
Jag tog även ett provåk idag bara för att testa hur det kändes. Febern är ju borta men det kändes ändå i halsen. Fick dock köra på min dunjacka för att inte frysa ihjäl. Dock är det faktiskt surare att jag missar längdåkningen... Men jag satsar på att bli superfrisk imorgon!
K

 


Kommentarer
Postat av: HAHA jag tänker inte säga vem jag är! LOL

Det är väldigt givande att läsa om vad du anser om vad man borde ha på sig i skidbacken. Själv körde jag på helsvart i år. Förra året körde jag på senapsgult och svart mixat. Lite vågat, men sån är jag.

2011-02-20 @ 22:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0