Sjukt sjuk




Dagens outfit ;) (Äckligt blek..)

Hallå!

Jag är verkligen aldrig sjuk, visst jag kan bli lite förkyld och liknande men inget som hindrar skolan eller idrottande. När jag väl blir sjuk så är det självklart att det ska vara under skidveckan. Ändå tänker man ibland "Fan, vad skönt det hade vait med lite feber" för att man är sjukt less på skolan. När man väl har det är det så otroligt jobbigt. Man försöker sova, har man täcket på svettas man som en  gris, tar man av sig de ligger man och fryser så mycket att man darrar. Rivhosta är också sjukt jobbigt, man vill hosta fast man "kan inte" då det gör så jävla ont.

Nu är jag dock hög på ipren och strepsil. Jag tycker ändå att jag ser hyfsat pigg ut på bilderna om man tänker bort mitt kritvita ansikte ;). I varje fall vart det en vilodag igår, idag likaså och förmodligen imorgon också. Kan eventuellt bli lite skidåkning på onsdag.
Just nu är jag ensam hemma (de andra är ute på en skidsväng) och jag tänker sätta mig framför tvn med skidVM, go Sweden!

Nu blev det mycket text, men nu vet ni i varje fall hur jag har det ;).
K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0