Packning!

Heej!! 

Är precis klar med dagens packning, kommer antagligen att öka mängden saker imorgonbitti då jag plötsligt kommer på att jag kommer behöva en tröja till eller sakna just dom jeansen... Det är likadant varje gång,
-Hej jag heter Isa och jag är en överpackare.
-Hej Isa. 

Tycker synd om Klaralilla som skulle gå och bli sjuk när vi hade grymma planer för kvällen, hoppas du kryar på dig så du kan köra gärnet i backen i allla fall. Kommer sakna dig! 11 dagar ifrån varandra är en lång tid... We have to be strong! ;) 

Imorgon väntar en sjukligt lång flygresa, vi lyfter från Landvetter ca. 11:20 och anländer i Las Vegas klockan 6 Amerikansktid, dom ligger ungefär 9 timmar efter oss. Tänkte få så mycket sömn som möjligt på planet ävan kanske läsa lite i den glädjespridande fysikboken som jag så duktigt tog med mig hem från skolan för att förbereda mig själv inför nationella i NO. Tror dock att jag kommer sova mest. 

Nu ska jag gå och duscha eller något, vi kanske inte kommer ses jättemycket dessa dagar, men jag kommer nog få tillgång till en datorn så jag ska försöka uppdatera er! 

I see you! Las Vegas here I come! 
Im going to miss you all, Ta hand om er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0