My drugs

Halloj

Aa, just nu känner jag mig faktiskt ganska seg. Har ont i halsen, täppt i näsen och är jättetrött. Ska dock ta hjälp av min bästaste vän för tillfället - ipren! Strepsil är dock topp två, blir ett par stycken per dag. I fredags köpte jag även Bafucin, jag räknade ut att de borde räcka 4-5 dagar om jag tog rätt dosering. Dock fusakde jag lite och tabletterna var slut på 2 och en halv, ops ;).
Om inte ett under sker i natt kommer jag inte kunna åka skidor imorgon heller men då blir det i varje fall eventuellt ett spabesök med mamma. Jag har dock mått mycket bättre idag än igår.
Jag vet att jag ser ut som ett lik på bilden, jag testade faktiskt att le, det såg ännu värre ut.
God natt!
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0