Lista

När vaknade du imorse?
- Hade ställt klockan på sju, men drog mig en kvart extra.

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- "Måste jag gå upp"

 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
- Nej, ringer aldrig någon på en vardagsmorgon, typ.

 

Vilket humör är du på?
- Ganska bra, lite trött.

 

Vad har du på dig just nu?

- Jeans, kavaj, blus + underkläder.

 

Har du ont någonstans?

- Nja, lite träningsvärk från gårdagens joggingtur

 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

- Jag vet inte riktigt, men marabo sitter ju aldrig fel..

 

Hur mycket var din senaste lön på?

- Får inte lön, men barnbidraget på 1050 kr.

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

- Två biobiljetter till "Love and other drugs".

 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

- Kenzas.

 

Vad ska du göra idag och ikväll?

- Ska ta ut diskmaskinen när jag skrivit klart det här. Sedan bara ta det lungt, käka och träna.

 

Vilken är den första låten du sätter på idag?

- Sitter och diggar Isas spotifylista, tror den första som va på var "Stamp on hte ground" med ItaloBrothers.

 

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

- Haha, typ samma som jag gör idag. Var dock förkyld så jag satt och kollade på träningen, idag ska jag faktiskt vara med ;).

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

-Haha, naa, tveksamt.

 

När fotade något senast, och vad?

- Korten på grejerna från USA.

 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
- Nä, eller jo, blir nog tuggumin från willys innan träningen.

 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

- Min säng.

 

Vad tror du att klockan är?

- Ser ju datan, 14:47.

 

Mycket intressanta grejer ni nu har fått veta ;). (Lista från egoinas)

K

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0