Hemma igen

Hello!! 

Nu är man hemma igen! Jag kom hem sent igår kväll pga förseningar i USA vilket gjorde att vi missade planet i London... Men jag är i alla fall i Partille nu. USA var helt sjukt! Loved it! Las vegas, San Francico, Santa Barbra och Los Angeles! Totaly sick! Jag har varit med om allt möjligt under denna resan och jag har haft grymt roligt under tiden. Ganska deprimernade att var hemma i gråa/tråkiga Partille, men man måste tillbaka till verkligheten någon gång och det ska bli kul att träffa en saknade Klara (+många andra) igen! 

Idag har jag faktiskt inte varit i skolan, är relativ Jetlag. För mig är klockan just nu 08:35. Men imorgon ska jag nog vara helt återställd och befinna mig i svensktid. 

För att sammanfatta det hela, min resa innehöll:
Upplevelser! 
Trevliga människor
Shopping
Mat
Peace out!
I

Kommer inlägg med bilder senare när jag har fått rensat kameran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0