Godmorgon Världen!

Gomorron,Gomorron! 

Ligger i min säng och är lite små trött blandat med hungrig, jag är för trött för att gå och ta något att äta, men äter jag inget kommer jag aldrig bli pigg... Dilemma!?
Igår firade min kära mor sin födelsedag, det var kul, jag hoppas att hon hade det trevligt! Grattis mamma! 

Idag tänkte jag ta det grymt soft, tänkte skriva en packlista till USA(jag åker på lördag) sen ska jag faktiskt spela fotbollsmatch, premiär 2011! Fast den är inte äkta, det är bara träningsmatch, så det räknas inte.
Jag åter kommer lite sennare idag med ett nytt trevligt och spännade inlägg, som alltid.
Otroligt fräsch tjej, eller?
See you

I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0