Effektiv

God morgon!
Jag har bestämt mig för att vara väldigt effektiv idag. Gick upp halv tio idag och klädde på mig direkt och la in mina nytvättade kläder i garderoben (något som jag borde ha gjort för typ en vecka sedan). Nu sitter jag här och äter gröt och ska göra klart spanskan!
Det blev lite ändringar igår angående filmen. Någon (hrm, stefan) hade resarverat biljettera tills idag och inte igår. Så jag och Isa tog saken i egna händer och köpte då de sista biljetterna till "Love and other drugs". Det blev en mysig kväll!
Dagens planering i stora drag:
Städa rummet - check
Spanska
Skid-VM
Spanska
Solsidan
Grejerna jag beställde från USA då Isa var där:
Ralp Lauren keps, Reebok easy tones, Mary key foundation

Deanna fick jag dock av Isa, en överraskning, TACK!!!
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0