bekväm=snygg

Hallå!
JUST NU lyssnar jag på musik och funderar... funderar på vad jag ska ha på mig för kläder ikväll, börjar få panik och bli lite lätt irriterad, men annars är det bra! Men har bestämt mig för att ha något jag känner mig bekväm i, då är man alltid som snyggast! Bekväm=snygg. Och nu menar jag inte degkläder, utan något som sitter bra och något som man inte behöver gå runt och oroa sig för... Något som man känner sig snygg i!! Det är ett motto, ta på dig något du känner dig snygg och bekväm i då blir allt annat lättare också ;) 

Snart är det fotbollsträning, inte helt taggad än men det kommer! Är faktiskt relativt trött idag, jag behöver komma igång och då är det perfa med träning! 

See you later! 

I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0