Nämn något som gjorde dig glad igår:

Nämn något som gjorde dig glad igår:

Isa. Haha, vi hade några goa timmar där på överskottsenergi efter springturen.

Vad gjorde du kl 08 imorse:

Höll förmodligen på att ta på mig skor för att sedan möta upp Natalie för att kila till skolan.

Vad gjorde du för 15 min sedan:

Satt vid datan och tuggade på en morot.

Det sista du sa högt:

"Okej" till min bror, inspirerande vah?

Det senaste någon sa till dig:

"Jag ska till Simon", kommentar från min bror.

Vad har du druckit idag:

Juice (morgonens bästa stund) och vatten.

Vad var det senaste du åt:

En morot ;).

Vad var det senaste du köpte:

Gud jag kommer inte ihåg, men troloigen godis med tanke på hur mycket det blev av det under lovet.

Vad är det för färg på din ytterdörr:

Vit.

Vad är det för väder hos dig nu:

Sol, dock lite blåst, men klaga ska man inte.

Godaste glassmaken:

Choklad!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Nej.

Sover du tungt:

Joo, det är vad jag får höra i varje fall. Ett antal nerrulningar från sängen har i varje fall inte väckt mig...

Drömmer du mardrömmar:

Det är oftast i perioder, en period med mardrömmar. Men ofta skulle jag inte säga.

Favoritklädsel:

Svarta jeans + blusar av alla slag, till sommaren med ballerina, till vinter med boots.

Favoritlåt just nu:

World spins madly on - The Weepies

Vad ser du om du tittar till höger:

Delar av "lill-vardagsrmmet" + trappan.

Vad gör dig glad just nu:

Låten ovan ;). Dock inte jätteglad låt men grymt bra!

Vad ska du göra härnäst:

Ska pallra mig till Allum för att faktiskt handla de där nya skorna. Har skjutit upp på det ett tag nu..

Höger eller vänsterhänt:

Höger!

Humör just nu:

Ganska glad, lite trött.

Favoritgodis:

Återigen choklad! Tror inte min kropp skulle fungera utan någon form av choklad i veckan ;).

Kläder just nu:

Svarta jeans, svarta ballerina, vit klänningsblus och beige kofta. (Försökte ta ett kort men det är verkligen en teknik i sig att ställa upp sig, vänta på att kameran ska ta, få en bild där både huvud och kropp finns med. Nej, det krävs övning om det ska lyckas.)

Sommarplaner:?

Blir lite sommarjobb (måla om gaveln på huset), tre veckor på en segelbåt i härliga Grekland + förhoppningsvis mycket sol och häng med goa kompisar.

Hur många kuddar sover du med:

En. Kan seriöst inte sova med mer än en, ibland (omedvetet) slänger jag även iväg den.

Spelar du något instrument:

Mer omusikalisk person får man leta efter. För er som inte förstod, nej jag spelar inget intrument ;).

Morgon eller nattmänniska:

Morgon. Tror jag var runt 11 då jag upplevde min första nyårsafton (var dock uppe på millenium pga sjukdom ;) ). Har alltid varit väldigt kvällstrött, blir dock bättre och bättre.
Vad är viktigast för dig:

Såklart att min familj mår bra osv men tror inte det är någon som inte tycker så. Annars att få ett bekymmerslöst liv, och komma dit jag vill.

Är du kittlig:

Nja, under fötterna men inte mer än så.

Snarkar du:

Nej, vilket jag är väldigt tacksam för.

Stjärntecken:

Fisk. typ tråkigaste stjärntecknet man kan ha...

Äckligaste insekten:

Spindel. Har verkligen inte fobi för dem, men jag rör dem ogärna.

Längtar du mest efter just nu:

SOMMAR!!!!


Gud vilken o-orginell människa jag är.... Men thats life.
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0