Tillbaka till verkligheten

Nu är jag hemma igen. Det första jag gjorde när jag kom hem var att sätta mig och göra spanskan tills imorgon. Känns som att jag känner igen det här senariet, man ska göra något då man är ledig, skjuter på det lite varje gång man tänker på det och vips sitter man här kvällen innan det är försent. Är i varje fall klar med den nu, vet dock inte hur mycket som är rätt av det jag har skrivit men orkar faktiskt inte bry mig om det nu. Framtids-Klara får ta hand om det.
Men annars tycker inte jag att det gör någonting att lovet är över, det tyder på att sommaren är närmre. Inte många veckor kvar nu, det är bara att hålla i.
Gjorde mig verkligen inte på bild idag så fick bli en kritvit klara från en solig lovdag.
K
Ps. Känns som att vi vill ha bilder från Isas lördag snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0