Fotbollsmatch!

Tjeenare polarn!

Just nu sitter jag och kollar lite fotboll och tar det väldigt lugnt. Matchen gick både bra och dåligt, vi vann med 6-0 vilket är grymt, men jag fick gå av i början av andra halvlek p.g.a skada. Inte lika bra, jag blev ner skjuten. Jag kom springade mot en försvarare som fick bollen på motlägg och rensade/bombade. Jag stod nån meter ifrån och träffades rätt i ansiktet och föll till marken... Sen minns jag bara att det helt plötsilig var en massa människor runt mig och att jag hade fett ont i huvudet och nacken, landade lite onaturligt och rätt ner. Sen kom jag av planen fick en ispåse och tog det lungt, lite smått omtumlad. Men jag mår bra nu, lite trött och stel i nacken efter fallet, men annars är jag felfri och nöjd med en go seger!

Imon är det match och fotboll igen (om jag får spela med huvudet)... nu ska jag fortsätt att ta det lung och hålla koll så det inte är en liten hjärnskakning jag fått, äta något och sedan sova.
Peace!

I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0